Polski oddział firmy Wortmann AG – Terra został sponsorem biznes Wiary Lecha

Wiara Lecha podpisała nową umowę sponsorską. Drużynę kibiców Kolejorza od rundy wiosennej sezonu 2020/21 wspierać będzie polski oddział firmy Wortmann. Na spodenkach meczowych pojawi się logo marki sponsora – Terra.

Grono sponsorów Wiary Lecha powiększyło się o kolejną firmę. Od wiosennej kampanii komplety meczowe, a dokładniej spodenki wzbogacą się o logotyp marki firmy Wortmann – Terra. Kluczową rolę w rozmowach z nowym sponsorem pełnił prezes firmy JTC – Jacek Trzeciak.

Jacek Trzeciak mocno zaangażował się w działalność na rzecz Wiary Lecha. Jest to druga firma, po rodo,pl, która stała się naszym sponsorem biznes. Cieszę się, że ciężka 10-letnia praca jest widoczna, co przekłada się na więcej zaangażowanych osób – powiedział Paweł Piestrzyński, prezes Wiary Lecha.

Jestem osobą, która potrafi się zaangażować w projekty nie na 100%, a na 200%. Takim projektem jest drużyna założona przez kibiców Kolejorza, czyli przez społeczność, z której się wywodzę. Od pierwszego dnia, w którym zostałem sponsorem Drużyny Wiary Lecha zakasałem rękawy i wziąłem się do pracy. Pierwsze efekty już widać – powiedział Jacek Trzeciak, właściciel firmy JTC.

Spółka Wortmann AG jest jednym z najlepiej prosperujących dystrybutorów sprzętu IT w Europie. Zdobyte 30-letnie doświadczenie jest oznaką doskonałej jakości i dużego zaangażowania. Niezmiennie od 1986 roku Wortmann AG dostarcza produkty najlepszych światowych marek, wyspecjalizowanych w technologii informatycznej. Jako dystrybutor znanych producentów, spółka dostarcza obszerną gamę komponentów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania o szerokiej dostępności. Firmę cechuje również wysoka jakość obsługi serwisowej.

Jako producent, dystrybutor i dostawca usług w chmurze nowy sponsor biznes Wiary Lecha zatrudnia ponad 600 pracowników i obsługuje ponad 15 000 partnerów w całej Europie, ciesząc się dużym zaufaniem wśród obecnych klientów. Wortmann AG poza centralą w Hüllhorst, posiada oddziały i biura sprzedaży w Polsce, Szwajcarii, Austrii, Hiszpanii, Holandii i Angli.

Firma Wortmann AG stworzyła także własną markę pod nazwą Terra, która będzie promowana w mediach Wiary Lecha. Strona internetowa – https://www.wortmann.de

Other Articles

Koszykówka
Podsumowanie