Terminy odbiorów pakietów na II edycję Kibolskiej Dychy

W dniach 18 – 24 marca odbywać się będzie wydawanie pakietów na II edycję biegu kibiców Kolejorza – Kibolska Dycha. Biuro Zawodów zlokalizowane będzie w siedzibie Stowarzyszenia Kibiców Kolejorz przy ulicy Bułgarskiej, a w dzień biegu przy zielonej trybunie Toru Regatowego POSiR Malta.

Od poniedziałku, 18 marca będzie można odbierać pakiety startowe na Kibolską Dychę AD 2024. W pierwszych trzech dniach (do środy) osobami uprawnionymi do otrzymania pakietu będą uczestnicy, którzy opłacili wpisowe w I turze zapisów – do niedzieli, 25 lutego.

Odbiór pakietów od poniedziałku do soboty będzie odbywać się w siedzibie Stowarzyszenia Kibiców Kolejorz, które mieści się pod IV trybuną stadionu Lecha (wejście – Dział Handlowy), a w dzień biegu zostanie przeniesione do pomieszczeń POSiR Malta przy zielonej trybunie na mecie Toru Regatowego.

W przypadku odbioru pakietu dla znajomego lub przez niepełnoletniego koordynatorowi biegu należy okazać upoważnienie lub zgodę rodzica/opiekuna prawnego – wzory dostępne są na dwóch ostatnich stronach regulaminu (klik!).

Biuro Zawodów Kibolskiej Dychy funkcjonować będzie w następujących terminach
  • 18.03 – godz. 10 – 18 / Stowarzyszenie Kibiców Kolejorz
  • 19.03 – godz. 10 – 18 / Stowarzyszenie Kibiców Kolejorz
  • 20.03 – godz. 10 – 18 / Stowarzyszenie Kibiców Kolejorz
  • 21.03 – godz. 10 – 18 / Stowarzyszenie Kibiców Kolejorz
  • 22.03 – godz. 10 – 18 / Stowarzyszenie Kibiców Kolejorz
  • 23.03 – godz. 10 – 14 / Stowarzyszenie Kibiców Kolejorz
  • 24.03 – godz. 8 – 10 / POSiR Malta (okolice zielonej trybuny)

II edycja Kibolskiej Dychy odbędzie się w niedzielę, 24 marca na terenach POSiR Malta. Start biegu został zaplanowany na godzinę 11.

Other Articles

Kolarstwo