Nowy sprzęt dla drużyny

Przymusowa przerwa w rozgrywkach została wykorzystana przez sponsorów Wiary Lecha na zakup nowego sprzętu dla zespołu kibiców Kolejorza. Drużyna otrzymała bluzy i ortaliony marki AdRunaLine Sports.

Wiara Lecha otrzymała od partnerów zespołu ortaliony (niebieskie dla zawodników i czarne dla sztabu szkoleniowego) i bluzy (granatowe). Pierwszy raz w nowym sprzęcie Kibole zaprezentowali się podczas wyjazdowego meczu w Chorzeminie.

Na ortalionach pojawiły się logotypy JTC, RWAutosport, rodo.pl i ElnetSat, a także Stowarzyszenia Kibiców KOLEJORZ oraz Kibice Razem-Lech Poznań. JTC jest sponsorem strategicznym Wiary Lecha, ElnetSat posiada tytuł sponsora premium, a rodo.pl jest sponsorem biznes. RWAutosport był partnerem meczowym meczu z PKS Racot, a także pomógł podczas okresu przygotowawczego przy zakupie pulsometrów.

Zakup bluz, których Kibole będą używać przed i po meczach ligowych był wspólną inicjatywą dwóch firm: JTC i Body Chief.

Zapraszamy do odwiedzania stron naszych partnerów, a także polubienia profili facebookowych firm:

JTC strona internetowa | facebook
ElnetSat strona internetowa | facebook
rodo.pl strona internetowa | facebook
RWAutoSport strona internetowa | facebook
Body Chief strona internetowa | facebook

Other Articles