Do grona sponsorów sekcji futsalu dołączyła spółka rodo.pl, która od sezonu 2020/2021 wspiera sekcję piłkarską. Będzie to piąty partner pomagający więcej niż jednej drużynie niebiesko-białych.
Spółka rodo.pl dołączyła do grona firm, które wspierają więcej niż jedną sekcję sportową Wiary Lecha. Sponsor premium piłkarskiej drużyny rozpoczął współpracę z zespołem futsalistów, którzy na co dzień występują w rozgrywkach II ligi futsalu. Rodo.pl pomaga Wiarze Lecha od sezonu 2020/2021, kiedy stał się partnerem biznes DWL. Na początku współpracy logo firmy było widoczne na rękawkach koszulek meczowych i przedmeczowych sekcji piłkarskiej. W kolejnej kampanii logotyp rodo.pl przeniósł się na tylną stronę trykotów – nad numer. Spółka pomagająca lechitom w sezonie 2022/2023 poszerzyła swoje wsparcie o kolejną sekcję. Została sponsorem biznes futsalistów Wiary Lecha, a jej logo pojawiło się na rękawku koszulki meczowej i przedmeczowej.
Cieszymy się, że spółka rodo.pl dołączyła do wąskiego grona sponsorów wspierających więcej niż dwie sekcje. To pokazuje, że nasza ścieżka rozwoju jest odpowiednia. Liczymy na to, że już w marcu będzie można zebrać pierwsze owoce poszerzonej współpracy – powiedział prezes Stowarzyszenia Wiara Lecha, Paweł Piestrzyński.
Dokładamy kolejną cegiełkę do stworzenia silnego klubu wielosekcyjnego. Wiara Lecha to nie tylko piłka nożna, ale także koszykówka i już drugoligowa sekcja futsalu. Kibice Kolejorza mają swój cel jakim jest powrót do korzeni kolejowego klubu i my chcemy pomóc w jego realizacji – powiedział prezes zarządu rodo.pl, Krzysztof Kowal.
Jest nam zaszczyt, że zostaliśmy jednym z pięciu sponsorów, którzy wspierają przynajmniej dwie sekcje sportowe Wiary Lecha. Nasze serca są niebiesko-białe, a naszym celem oprócz pomocy w realizacji celów jest także kontynuowanie i realizacja planów naszego wspólnego kolegi, Jacka Trzeciaka – powiedział wiceprezes rodo.pl, Krzysztof Dziemian.
RODO.PL podobnie jak Stowarzyszenie Wiary Lecha to ludzie. Specjaliści, o różnych kompetencjach, którzy w przypadku jakiegokolwiek problemu wspierają się nawzajem po to, aby udzielić swoim Partnerom biznesowym odpowiedzi w maksymalnie krótkim czasie. Dzięki temu, że posiadają na swoim pokładzie wszystkie wymagane kompetencje i nie musza korzystać z zewnętrznych doradców, są w stanie w bardzo krótkim czasie wesprzeć każdą firmę, która zainteresowana jest Bezpieczeństwem Swojego Biznesu i zasobów finansowych, ludzkich, know-how, zapewniając zgodność z dynamicznie zmieniającymi się przepisami prawa.
Sponsor biznes futsalowego Kolejorza działa na terytorium całego kraju. Usługi wykonuje w ramach outsourcingu, bezpośrednio w siedzibie Klienta i formie zdalnej. Przed szlagierowym meczem Wiary Lecha, możecie zapoznać się z pełną ofertą naszego Partnera na stronie: www.rodo.pl lub pod numerem telefonu 605 044 905.
Używamy cookies, aby nasza strona internetowa działała prawidłowo i aby stale ulepszać nasze usługi. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKO, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Stowarzyszenie WIARA LECHA Twoich danych osobowych w celach zgodnych z opisanymi poniżej rodzajami plików. Zmiany ustawień możesz dokonać poniżej.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.